برگرداندن و یا تعویض کالا
در صورت وجود هر گونه مغایرت در مشخصات فنی محصول دریافتی می بایست نهایت ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به اطلاع خدمات پس از فروش استایل تازه اطلاع داده شود.
سرویس ویژه ۷ روز ضمانت بازگشت.
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، قیچی این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش استایل تازه کنترل و بررسی میشود در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه میشود. در غیر اینصورت در صورت تمایل مشتری کالا برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پس از آن تحویل کالا اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد.
برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض 10 روزه قیچی، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در قیچی به اتمام برسد، و قیچی امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.
شرایط مرجوعی:
در صورت مشاهدهی آسیب یا ایراد فیزیکی حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، میبایست مشکل را به اطلاع تیم خدمات پس از فروش استایل تازه برسانید.
در صورتی که محصول بدون گارانتی شرکتی باشد، قبل از اتمام گارانتی ۷ روز تعویض کالا، باید محصول را به شرکت پست تحویل داده باشید. (در صورتی که محصول شما دارای گارانتی شرکتی باشد، پیگیری کلیهی خدمات از عهدهی استایل تازه خارج بوده و بر عهدهی شرکت گارانتیکننده میباشد.)
حتما در نظر داشته باشید که گارانتی ۷ روزه برای کالاهای بدون گارانتی، برای چک کردن همه موارد مهم (مغایرت، آسیب و…) هست. چنانچه مشتری پس از گذشت ۷ روز از مورد یا مواردی هر چند مهم ابراز نارضایتی کند، قابل رسیدگی و عودت نخواهد بود.
کارتن و بستهبندی کالای خریداری شده کاملا سالم و بدون هیچگونه خط و خش، پارگی، نوشته، برچسب و… باشد.
کالا یا محصول به خوبی بستهبندی شده باشد تا کالا یا بستهبندی حین ارسال مجدد از نظر فنی یا ظاهری هیچ آسیبی نبیند. (از برچسب زدن و یا نوشتن توضیحات بر روی جعبه و کارتن اصلی کالا خودداری فرمایید.)
کارشناسان اسنایل تازه ایراد مطرح شده توسط مشتری را تائید کرده باشند.
اگر از پست یا باربری برای بازگشت کالا استفاده میکنید، حتما باید کالا را بیمه کرده و این موضوع در قبض دریافتی شما مطرح گردد.
در مواردی همچون انصراف از خرید پس از ارسال شدن کالا یا تایید نشدن ایراد (مغایرت) توسط کارشناسان قیچی هزینه پیک یا پست برای عودت کالا بر عهده شما میباشد و وجه شما بعد از دریافت کالا توسط فروشگاه عودت داده میشود.
اگر ایراد فنی و مغایرت کالا با سایت یا فاکتور، به تایید کارشناسان استایل تازه برسد، علاوه بر تعویض رایگان، هزینههای ارسال مجدد کالا نیز بر عهده استایل تازه خواهد بود.
در صورت وجود ایراد در محصول بعد از عودت کالا، سعی استایل تازه مبنی بر تهیه همان محصول و ارسال به مشتری خواهد بود. ولی در صورت عدم موجودی محصول در انبار در مراحل تعویض و مرجوعی، استایل تازه در قبال تهیه همان کالا هیچ گونه تعهدی نداشته و تنها متعهد به بازپرداخت وجه کالا به خریدار میشود.
در صورت تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، استایل تازه فقط تعهد بازپرداخت مطابق با وجه درج شده در فاکتور خرید را میپذیرد.
شرایط تعویض و بازگشت کالا با هزینه استایل تازه :
- محصول خريداري شده پيش از استفاده، ايراد و اشکال فني يا ظاهري داشته باشد.
- محصول با کالا مورد سفارش مطابقـت نداشتن ، خرابی ظاهری یا روشن نشدن، مغایرت داشتن جعبه با اطلاعات موجود در سایت
در صورت برخورد با چنين اشکالات:
۱. از استفاده يا تعمير کالا خودداري نماييد و آن را با بستهبندي به همان شکل اوليه حفظ نماييد. استفاده از کالاي معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شمول گارانتي خارج کرده و کالاي مذکور قابل بازگشت نخواهد بود.
۲. دارا بودن بسته بندی اصلی،کنده نشدن اتيکت کالا،نگرفتن بوی عطر و ادکلن، و پاره نشدن جعبه کالا
بازگشت محصول در این شرایط کاملا رايگان خواهد بود و هزينهاي بابت آن از مشتري دريافت نخواهد شد.
شرایط تعویض و بازگشت کالا با هزینه مشتری:
۱. از خرید پشیمان شدم .
۲. کالای اشتباه انتخاب کردم.
نکته های قابل رعایت بعد از خرید :
- دارا بودن بسته بندی اصلی،کنده نشدن اتيکت کالا،نگرفتن بوی عطر و ادکلن، و پاره جعبه نشدن کالا
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد فروش آنلاین جداً خودداری نمایید.
- حداقل ۷ روز بعد ازاینکه بسته به دست شما می رسد تا زمانی که بسته به دست ما میرسد امکان مرجوعی وجود دارد پس از این مدت به هیج وجه قابل مرجوعی نمی باشد
- لازم است کارتن پستی نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکانپذير است که کالا در کارتن پستی خود بازگردانده شود.
- در صورتی که کارتن پستی دور انداخته شده باشد ، جهت مرجوعی هزینه جعبه به عهده مشتری می باشد .
- ارسال فاکتور خرید الزامی می باشد .
- در ایام فروش فوق العاده (کالا های تخفیف دار) امکان تعویض و بازگشت کالا وجود ندارد.
- مبلغ مرجوعی ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از اینکه بسته ارسالی شما به دست ما رسید پرداخت خواهد شد .
- درصورت کنسلی سفارش یا مرجوعی جهت عودت ، مبلغ ۱۰۰۰ تومان به عنوان کارمزد و خدمات بانکی از مبلغ کل کسر خواهد شد.
- پیشنهاد ما برای کمتر شدن هزینه این است که با همون بسته پستی ما و حتماً با پست سفارشی ارسال شود.
- شماره واتساپ جهت هماهنگی برای کالای مرجوعی ۰۹۱۶۵۴۱۶۰۵۵
آدرس پستی جهت ارسال کالا مرجوعی :
استان: خوزستان، شهرستان : رامهرمز، بخش : مرکزی، شهر: رامهرمز، محله: کوی لرکی آباد، خیابان ۱۲ متری اول حسابی، خیابان دکتر حسابی ۳، پلاک: ۰، طبقه: اول،
کدپستی : ۶۳۸۱۶۱۷۷۱۸ تلفن : ۰۹۱۵۵۴۱۶۰۵۵
باتشکر
مدیریت سایت استایل تازه